Monday, April 10, 2006

day 98

today is the 98th day we r together...i guess its my good luck and fate dat i can meet him...although these days we went thru so much together..alot of happy and sad moments baH..but yet i realli feel happy dat we can be together till now...he has always been the one who is there for me..

遇到你的第一天就觉得你会是那个走进我心里的人。。真的很开心认识你。。虽然我们之间还是存在很多的未知数。。我却有那个耐心期待着。。就算是我的一厢情愿, 我也愿意一直陪在你左右。。经历的不少, 感情越深。虽然我们的恋情不是普通的。。不能常常看到对方。。为了你。。多久见面我都愿意等。。

*爱着你*

No comments:

Post a Comment